10/07/2020

Activitats de Nadal

PANERES

S’acosta Nadal i ja preparem les activitats típiques d’aquesta època. El divendres 12 de desembre a les 4:45 farem el sorteig de paneres al pati de parvulari. Com cada any, podeu col.laborar portant menjar típic nadalenc (turrons, vi, cava, galetes, etc). Podeu deixar-ho a consergeria del 25 de novembre a l’11 de desembre. Els números per al sorteig es vendran els dies 9, 10 i 11 de desembre al pati.

MERCAT DE JOGUINES DE 2A MÀ

El mercat solidari de joguines de 2a mà es farà el mateix 12 de desembre a la tarda al pati. Podeu col·laborar portant joguines en bon estat des del 27 de novembre fins a l’11 de desembre. Els diners que es recullin amb la venda de números de les paneres i el mercat de joguines seran pel fons social de l’escola.

DECORACIÓ DE L’ARBRE DE NADAL

Aquest any s’ha convidat a tots els nens i nenes a participar en la decoració de l’arbre de Nadal de l’escola. La idea és que els infants facin mans decorades de tots colors, amb cartolina verda com a base. Les mans es poden deixar a consergeria fins el divendres 21 de novembre.

CONCERTS DE NADAL

Els concerts es faran, com fa uns anys, a l’edifici de la Fundació Temps i Compromís (C/Trèvol 9-19, molt a prop de l’escola Àngels Garriga).

Concerts dels infants de 1r a 5è: 18 de desembre 15:30

Concert dels infants d’Educació infantil i 6è: 19 de desembre 15:30