24/11/2020

Assajos de la coral de famílies pel concert de Nadal

Us agrada cantar? Voleu donar una sorpresa als vostres fills i filles durant el concert de Nadal de l’escola? Si és així, uniu-vos al cor de famílies per participar en el concert de Nadal de l’escola, que tindrà lloc el 17 i 18 de desembre.

concert_nadal

Els assajos són cada divendres a partir de les 3 de la tarda al Casal Font d’en Fargas. Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb la Comissió de Festes, organitzadora de la coral.