Camí Escolar

Camí escolar, espai amic

El camí escolar, espai amic, és un projecte impulsat per la comunitat escolar que vol potenciar l’autonomia personal i la qualitat de vida dels nens i nenes de la ciutat mentre van i venen de l’escola.

Centres educatius, famílies, botiguers, associacions i administració pública són agents socials implicats en el projecte. 

Qui forma part de la comissió de camí escolar de l’Escola Font d’en Fargas?

  • Escola Font d’en Fargas
  • AMPA Font d’en Fargas
  • EBM Tres Turons
  • AMPA Tres Turons
  • AVV Font d’en Fargues
  • AVIPLAFF 
  • AVV Carmel
  • Districte
  • IMEB

 

Quina és la nostra activitat?

  • Acudim als consells de barri per estar al corrent de les millores que les administracions volen fer al territori.
  • Aportem i escoltem les propostes que milloren els camins de casa a l’escola. Fem també el seu seguiment.
  • Mantenim un espai de reunió trimestral on plantegem les propostes a seguir.
  • Cerquem la complicitat amb altres entitats i projectes implicats en el territori. Treballem en xarxa.
  • Hem participat en l’organització de diferents jornades reivindicatives per reclamar la rehabilitació de la Pl. Font d’en Fargues.

Vols participar? Et vols posar en contacte amb nosaltres? Aquí ens trobaràs.

camiescolarfontfargas@gmail.com

Per a nosaltres totes les aportacions són benvingudes, participar a les reunions de camí escolar, ajudar a organitzar accions al barri, fer el seguiment de les millores que es proposen, participar en els punts de trobada del camí escolar, etc.

Notícies

A finals de febrer d’aquest curs 2018-2019, us vam enviar una petita enquesta amb la voluntat de conèixer les necessitats i millores que penseu poden millorar l’entorn i la seguretat dels nostres infants en els camins que van de casa a l’escola. Doncs ja tenim els resultats!!!.

Veureu que, a més a més dels resultats, hi trobareu anotacions de l’AMPA on es proposen diferents actuacions en funció de les respostes rebudes.

Feu clic a la imatge per veure els resultats de l’enquesta.