12/08/2020

Concert de Nadal: el 18 i 19 de desembre

Ja podeu anar reservant aquestes dates a l’agenda: el dimarts 18 i el dimecres 19 de desembre els nostres fills i filles protagonitzaran el tradicional concert de Nadal a l’Edifici del Trèvol (c/del Trèvol 9-19), al costat de l’escola Àngels Garriga.

Els nens i nenes d’Educació Infantil cantaran el dimarts 18 i la resta d’alumnes el dimecres 19. Us demanem que hi sigueu a les 15.15 h., ben puntuals.

A més dels alumnes, també hi actuaran, com cada any, la coral de mares i pares de l’escola.