15/07/2020

Concert d’Integrasons al Casal Font d’en Fargas

L’orquestra formada per nenes i nens de 4rt de la nostra escola dins el projecte Integrasons oferirà un concert el dimecres 25 de novembre (19h) al Casal Font d’en Fargas. És un projecte conjunt de l’escola i l’Institut Ferran Tallada que busca la integració a través de la música. L’orquestra, dirigida per Pablo Persico, compta amb la col·laboració de músics convidats i d’un integrador social. L’entrada al concert és gratuïta. Es preveu un espectacle meravellós, us recomanem que no us el perdeu!

Integraso
Cartell del concert al Casal Font d’en Fargas