El Nadal a l’escola!

El proper divendres 22 de desembre finalitzen les classes i s’inicia el període de vacances de Nadal.

Des de l’AMPA volem desitjar-vos molt Bones festes i agrair-vos a tots la col·laboració i l’assistència a les diferents celebracions de Nadal que s’han fet a l’escola.

DECORACIÓ DE L’ESCOLA

Un any més l’escola ha quedat molt ben guarnida gràcies a totes les famílies que han ajudat a fer la decoració per Nadal.

CONCERTS DE NADAL

Els dies 14 i 15 de desembre es van realitzar els concerts de Nadal. Com és tradició també hi va participar la coral de famílies de l’escola. Felicitats a tots els alumnes i a la coral per les seves actuacions!

FESTA D’HIVERN DE L’AMPA

El dia 18 de desembre es va celebrar al pati de l’escola la festa d’hivern, organitzada per la Comissió de Festes de l’AMPA.

Com en altres edicions, vam rebre la visita del Pare Noel i també es va poder gaudir d’un taller de pintar cares.

La festa va finalitzar com és tradició amb el sorteig de les paneres amb un gran ambient gràcies a l’assistència de moltes famílies de l’escola. Gràcies a tots i felicitats als guanyadors!