24/11/2020

Èxit de les celebracions de Nadal a l’escola!

Avui 22 de desembre s’acaben les classes i s’inicia el període de vacances de Nadal.

Des de l’AMPA us volem desitjar molt Bones festes i agrair-vos a tots la col·laboració i l’assistència a les diferents celebracions de Nadal que s’han fet a l’escola.

Les celebracions han estat tot un èxit i volem compartir amb vosaltres algunes fotografies dels diferents actes que s’han realitzat.

DECORACIÓ DE L’ESCOLA

Aquest any l’escola ha quedat preciosa gràcies a totes les famílies que han ajudat a guarnir-la per Nadal.

decoració escola Nadal 2016

CONCERTS DE NADAL

Els dies 15 i 16 de desembre els alumnes de l’escola van realitzar els concerts de Nadal. Als concerts  també hi va participar la coral de famílies de l’escola que enguany celebra el seu 10è aniversari. Felicitats a tots els nens i a la coral per les seves actuacions!

coral famílies concert Nadal

FESTA D’HIVERN DE L’AMPA

El dia 20 de desembre es va celebrar al menjador de l’escola la festa d’hivern, organitzada per la Comissió de Festes de l’AMPA.

A la festa vam tenir l’honor de rebre el Pare Noel i també de poder gaudir d’un taller de pintar cares.

pare noel comissió festes

Com cada any es va realitzar el sorteig de les paneres amb un gran ambient gràcies a l’assistència de moltes famílies de l’escola. Gràcies a tots i felicitats als guanyadors!

img_20161220_164029

Paneres festa hivern

Bon Nadal i bona entrada d’any!