09/08/2020

Gran participació a la Festa reivindicativa Recuperem la plaça Font d’en Fargas

Dissabte 17 de novembre de 12h a 14h es va celebrar la festa reivindicativa Recuperem la plaça Font d’en Fargas, que tenia com a objectiu mantenir viva la demanda a l’Ajuntament perquè torni a reprendre el projecte de reurbanització de la Plaça de la Font d’en Fargas.

Tot i la previsió de pluges, la festa va ser un èxit i va comptar amb l’assistència de molta gent que va poder gaudir d’enginyosos jocs de fusta pels nens, tallers de sketching i maquillatge, i d’un vermut amenitzat per la Jazz Band de l’escola de música Pausa.

Confiem que aquest acte serveixi per ser escoltats i poder recuperar aquest emblemàtic espai, patrimoni del barri, abandonat a la degradació i al vandalisme des de fa molt anys.

El canal de televisió Betevé va ser-hi present també fent un reportatge on es va entrevistar l’Associació de Veïns de Doctor Bové, l’Associació de veïns de la Font d’en Fargas, etc.