15/07/2020

Indicacions concerts de Nadal

Famílies, aquest dijous i divendres es celebren els tradicionals concerts de Nadal de l’escola. Recordeu que l’aforament és limitat i que per tal que ens encabim tots, l’assistència s’ha fixat en 2 familiars per cada nen o nena.

Per tal que tothom pugui gaudir del concert és convenient que no hi hagi moltes persones fent fotografies alhora. És per això, que de l’escola ens demanen que de cada classe hi hagi un únicament un pare o una mare fent fotografies. Posteriorment aquest pare o mare enviaria les fotografies a la resta de famílies de la seva classe.

Respecte a les extraescolars, demà dia 15, els nens que vulguin fer patinatge i bàsquet, els haureu de portar els pares o mares un cop s’acabi el concert.

En canvi, els nens que vagin a piscina (SAFA), seran recollits per la monitora d’acompanyament a la sortida del concert.

Agraim la vostra col·laboració.

AMPA i Escola Font d’en Fargas