12/07/2020

Informacions final de trimestre

Famílies,

Des de l’escola ens demanen que compartim aquest document amb vosaltres:

Acabant el primer trimestre, ens adrecem a vosaltres amb les següents informacions:

• CONCERT DE NADAL a l’edifici de la Fundació “Temps i compromís”.C/ Trèvol, 9-19

– Dijous 15, a les 15.30 h: grups de 1r a 5è.
– Divendres 16, a les 15.30 h: P3, P4, P5 i 6è.

Els alumnes han de venir vestits amb camisa o jersei clar i faldilla o pantalons de color fosc.

Per raons de seguretat i espai, només hi poden assistir dos membres per família.

TRASLLAT des de l’escola fins a l’edifici del concert: L’acompanyament dels alumnes és a càrrec de l’equip de mestres i de la guàrdia urbana. Les famílies aniran directament al lloc del concert i entraran una vegada que els alumnes estiguin asseguts, seguint les instruccions que es donin.

• Dimarts 20, a les 16.30 h podreu entrar a recollir els vostres fills a les aules i veure la decoració a l’escola.

• Dijous 22, les classes acaben a les 13 h. El servei de menjador acabarà a les 16 h.

L’AMPA ofereix servei d’acollida de 16h a 18h. Dilluns, 12 rebreu més informació per fer les inscripcions.

• Els informes i els àlbums dels vostres fills i filles els rebreu:

– Educació Infantil: àlbums: dijous 22 de desembre de 2016 / Informes: divendres 27 de gener de 2017.
– Primària: àlbums i informes el dia 22 de desembre de 2016.

Si us plau retorneu al gener la part signada de l’informe.

• NOVA WEB DEL CENTRE: http://agora.xtec.cat/escolafontfargas.

• Festa de Nadal i sorteig de paneres: dimarts 20, a partir de les 16,45h, al pati d’educació infantil, organitzat per la comissió de Festes de l’AMPA. La venda de tiquets serà del 13 al 19 de desembre, de 16,30h a 16.45h al patí de parvulari.

MENJADOR: dijous 22 de desembre s’organitza el dinar de Nadal per als alumnes.

Els alumnes no fixes del servei de menjador, que es vulguin quedar a dinar el dia 22, ho han de comunicar a la coordinadora de menjador i lliurar el tiquet corresponent fins el divendres 16, de 9h a 11 h.

Dijous 22 de desembre:

Els alumnes que es queden al menjador i no tenen autorització per sortir sols, seran recollits pels familiars a les seves classes, a les 16 h

Ens retrobem a l’escola el dilluns 9 de gener de 2017.

L’equip de mestres us desitja BONES FESTES i un FELIÇ ANY 2017.

Barcelona, 9 de desembre de 2016

+ Informació en pdf