24/10/2020

Jornada intensiva juny 2018

Famílies!!

Us recordem que del 5 al 22 de juny, l’escola fa horari intensiu, i els infants que utilitzen el servei de menjador estaran atesos pels monitor/es d’aquest servei fins a les 16h.

Per part de l’escola, l’horari de permanència dels alumnes d’educació infantil i primària seran:
– De 9 a 13 hores, per als alumnes que no es queden al menjador
– De 9 a 16 hores, per als alumnes que es queden al menjador
Enllaç de l’escola: https://drive.google.com/file/d/1MVDqNNm4mQNwiuFr21MmDULpei-zLSPc/view

Per cobrir l’horari de 16h a 16,30h, l’AMPA i l’associació Dinàmic, organitzen el servei d’acollida de la jornada intensiva.

El preu d’aquest servei és el següent:
· Preu de l’usuari fix (que vindrà tots els dies de l’acollida): 26,00 € (per tot el període).
· Preu de l’usuari esporàdic (Que vindrà només alguns dies): 4,50 € (per dia).
De les 16,30 a les 18h es prestarà el servei d’acollida habitual.

Tan si escolliu l’opció d’usuari fix com la d’usuari esporàdic, haureu d’omplir la butlleta d’inscripció d’aquest document i un cop finalitzada l’activitat, us passarem el rebut corresponent. Podeu deixar la butlleta d’inscripció a la bústia de l’AMPA o enviar-la per mail a l’adreça de l’associació Dinàmic (info@viudinamic.org).

Teniu temps fins al 25 de maig per fer-nos arribar la inscripció

Informació i butlleta d’inscripció