24/11/2020

Jornades de portes obertes d’hivern a la piscina P4, P5 i 1r

El Club Natació Catalunya ofereix les jornades de portes obertes d’hivern a la piscina.

piscina_portes_obertes

Les famílies podran accedir a les grades de la piscina i veure la classe de natació del seu fill/a.

Les dates de les portes obertes són les següents:

• 1r: dilluns 23 de gener de 15:30h a 16:20h
  • P4: dimecres 25 de gener de 15:30h a 16:20h
  • P5: dijous 26 de gener de 15:30h a 16:20h

L’adreça del Club Natació Catalunya: Centre Esportiu Municipal CAN TODA és: c/ Ramiro de Maeztu, 25 (veure ubicació).

Hi podeu arribar amb Bus: 92, 24 i 39 i Metro: L4 Alfons X.