Junta de l’AMPA – dimecres 15 novembre a les 19:45h

• Lloc: Sala de professors de l’escola
  • Inici: 19:45h

TEMES A TRACTAR

• Lectura i aprovació de l’acta anterior.
  • Comunicació.
    • Programar còpia de seguretat dels grups del Google Drive.
    • Lluïsa informa: avisos en paper/escola verda. La Lluïsa portarà a Consell Escolar la supressió de les notificacions en paper. Se substituiran per avisos via whatsApp i cartells grans a l’entrada de l’escola, més avisos per mail. En els grups grans es reforçarà el fet de fer missatges mitjançant agenda escolar per fomentar l’autonomia dels nens.
    • Mail: Farem proposta per fer recollida exhaustiva de correus electrònics per distribuir conjuntament informacions de l’AMPA i de l’escola per mailchimp.
  • Consell de Barri. Resum.
  • Concert de Nadal. Ajuda a l’escola per preparar el concert de Nadal del 14 i 15 de desembre.
    • grup comunicació: gestionar fotografies i campanya de difusió a les famílies.
    • grup de festes: ajuda a l’entrada i distribució de la gent a la sala.
    • grup d’acollida: segons aforament es podria oferir acollida?
    • delegats: al final del concert acompanyen a la sortida els nens i els donen a les famílies.
    • La data límit per enviar la convocatòria és el 4 de desembre.
  • Acollida. A la reunió de delegats es van apuntar famílies que després no van deixar els nens, altres no es van apuntar i van deixar els nens, etc. La Maribel es va queixar.
  • Grup suport educatiu. Joc pati dels porxos.
  • Camí escolar. Recollida de signatures i organització.
  • Extraescolars. Casal de Nadal.
  • Precs i preguntes. La Lluïsa ha enviat el reconeixement d’inspecció pel premi Aps. Dimecres 15 a les 10 es fa una assemblea de delegats, alumnes i usuaris de la Fundació per explicar aquest premi als nens i nenes.

Oberta a tothom.