20/09/2020

La nostra escola s’adhereix al projecte d’innovació educativa Xarxes pel Canvi

L’Escola Font d’en Fargas és una de les 152 escoles de Barcelona que s’han adherit al projecte d’innovació educativa Xarxes pel Canvi. El projecte l’impulsa el Consorci d’Educació juntament amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB, els mestres de Rosa Sensat i el moviment Escola Nova 21.
Del 2016 – 2019, el Consorci d’Educació de Barcelona, Escola Nova 21, l’ICE de la UAB i l’Associació de mestres Rosa Sensat estableixen un conveni per integrar diferents iniciatives i processos generant un projecte d’innovació pedagògica propi per a la ciutat de Barcelona. L’objectiu del projecte és avançar cap a un nou model educatiu, que se centri en l’alumne i tingui en compte les emocions i els diferents ritmes d’aprenentatge de cadascú. Una escola menys memorística i més basada en l’experiència.

escola_fontfargasXarxes pel Canvi constarà de 19 xarxes repartides per tota la ciutat integrades per centres de Primària i Secundària, tan públics com concertats. El treball es farà en grups de 5 a 10 centres, que es trobaran 6 vegades a l’any per intercanviar experiències.

En aquesta notícia del 324 podeu trobar l’informació ampliada o bé podeu consultar el dossier de premsa de la iniciativa.