Paneres de Nadal i mercat solidari de joguines i llibres

Benvolgudes Famílies:

S’acosta Nadal i com és tradicional a la nostra escola volem organitzar, un any més, el sorteig de les paneres de Nadal que preparem entre tots. Per això demanem la vostra col·laboració: podeu portar torrons, neules, llaunes, begudes etc… i deixar-los a la consergeria de l’escola, fins dijous 13 de desembre. Els números per participar en el sorteig es podran comprar els dies 11, 12, 13 i 14 de desembre de 16,30 a 16:45 h al pati d’Educació Infantil.

El sorteig de les paneres el farem el divendres 14 de desembre, a les 16:45 h al pati d’Educació Infantil.

Mercat solidari de joguines i llibres
També continuem amb la iniciativa del mercat solidari de joguines i llibres de segona mà. Podeu col·laborar portant joguines i llibres de 2 ª mà.  Les podeu deixar al contenidor de recepció des del dimecres 21 de novembre al 13 de desembre. Si us plau que les joguines i llibres estiguin en bon estat. Els diners que es facin amb la venda de material, es destinaran al fons social de l’escola.
El mercat es farà el divendres 14 de desembre a les 16:30 al pati de parvulari (conjuntament amb el sorteig de les paneres de Nadal).

Concerts nadalencs
Recordeu que els concerts nadalencs dels nostres fills i filles, es faran a la Fundació “Temps i Compromís”( edifici Trèvol ) els dies 18 i 19 de desembre. Agraïm la vostra col·laboració i aprofitem per desitjar-vos BONES FESTES!!!

COMISSIÓ DE FESTES, Junta de l´AMPA.