15/07/2020

Patis escolars – Festa d’estiu 2016

Des de Fundaciocet10 ens fan arribar la següent informació:

“Benvolguts i benvolgudes,

Com cada any ens complau convidar-vos a la festa d’estiu ’16, des de el Programa Patis Escolars Oberts al Barri, impulsat per l’Institut d’Educació de Barcelona.

Aquest any la temàtica d’aquesta festa son els colors i les emocions.

L’objectiu general del programa és potenciar el pati escolar obert al barri com espai creatiu, despert i dinàmic on infants, adolescents i famílies puguin gaudir del seu temps lliure tots plegats. Tot oferint un seguit d’accions socioeducatives que neixin de necessitats reals i que despertin el interès dels usuaris per tal d’incrementar els usos del programa.

Aquesta festa la durem a terme a 35 escoles de la ciutat de Barcelona i en la seva gran majoria, l’activitat principal serà el Holi Colors. A banda d’això tindrem diferents tallers, com ara, activitats i jocs més esportius, tallers artístics, tallers de calcomanies, jocs i gimcanes familiar i moltes més sorpreses.

Animeu-vos a participar a la gran festa d’estiu. Recordeu que està obert a tothom i que l’accés i la festa es GRATUÏT.

Les escoles que no faran festa Holi, canviaran aquesta activitat per una masterclass de ball, a part de les altres activitats proposades.

Aquestes escoles son:

Ciutat Vella – Escola Alexandre Galí

Nou Barris – Escola Antaviana i Escola Àgora

Eixample – Escola Els Llorers

Sants-Montjuic – Escola Pràctiques

Horta-Guinardó – Escola Font d’en Fargas

Sant Martí – Escola Miralletes

Les Corts – Escola Les Corts

Salutacions i ens veiem a les festes!!!”

Cartell: FLAYERS_16 EMOCIONS FESTIVAL

Cartell: festa_estiu_IMP