Projecte Can Soler. Implicar els infants en la conservació de la natura.

Benvolgudes famílies,

us fem arribar un vídeo del Projecte Can Soler. Aquest projecte, endegat per la Fundació Els Tres Turons, té com a objectiu la recuperació l’espai agrícola i forestal de la Masia Can Soler, al districte d’Horta Guinardó.

La Fundació Tres Turons promou la implicació dels infants en la conservació i recuperació d’espais naturals, mitjançant la participació de les escoles. La nostra escola hi va participar el curs passat.

En aquest vídeo podeu veure la participació d’alguns dels alumnes de l’escola, així com la celebració del claustre que l’escola va realitzar el passat 23 de juny per tal de potenciar aquest projecte d’aprenentatge i servei.

Enllaç al vídeo a YouTube: https://youtu.be/97TBLKiCvpY