Comissió d’acollida

Què és l’Acollida?

L’acollida és un servei que ofereix l’AMPA per a les famílies que necessiten portar o recollir els nens fora de l’horari escolar.

Del servei d’acollida se’n fa càrrec una empresa externa especialitzada, sota la supervisió de l’AMPA.

Aquesta empresa, que durant el curs 2016-2017 és l’Associació Dinàmic, dur a terme el servei mitjançant un grup de monitors sota la supervisió d’una coordinadora del servei.

Què fa la Comissió d’Acollida de l’AMPA?

Gestiona el servei d’acollida que ofereix l’AMPA, mitjançant la:

•  Supervisió i valoració del servei ofert per l’empresa externa contractada per l’AMPA per fer-se càrrec de l’acollida.
  • Gestió de comentaris o suggeriments respecte el servei d’acollida per part de les famílies.
  • Revisió i actualització de preus i condicions del servei.
  • Elaboració o revisió de documents associats al servei (Normatives, protocols, enquestes, etc.).

Quina és la feina del Coordinador/a?

• Reunions periòdiques amb la secretària de l’AMPA, la Maribel Tapiador, qui té el contacte diari amb els monitors i amb les famílies usuàries del servei d’acollida.
  • Reunions trimestrals amb els responsables de l’empresa contractada per dur a terme el servei d’acollida, per analitzar el funcionament del mateix.
  • Gestió de comentaris o suggeriments respecte el servei d’acollida per part de les famílies.
  •  Convocar les reunions de grup per preparar o valorar les reunions amb l’empresa contractada, per resoldre conflictes concrets per elaborar algun document que es consideri interessant.

Requereix molt de temps?

NO, tot i que el grup ha patit una renovació del 100 %, creiem que, un cop situats del tot, només requerirà:

• Un parell de reunions /trimestre, associades a la reunió periòdica amb l’empresa responsable del servei d’acollida i a la valoració d’aquesta reunió per part del grup.
  • Reunions esporàdiques per resoldre problemes concrets o elaborar algun document que es consideri necessari.
  • Respostes puntuals a e-mails rebuts a la bústia de la Comissió.

Més informació: http://www.ampafontdenfargas.cat/acollida/

Contacte: acollidafontfargas@gmail.com