04/08/2020

Comissió natura

Què es fa al Grup de Natura?

El Grup de Natura és una de les comissió de l’ Ampa que s’ encarrega sobretot dels espais verds que tenim a l’escola, de mantenir-los i tenir els horts a punt, perquè els nostres fill@s puguin treballar-hi. Les feines van des de treure pedres i males herbes, a podar, a arranjar les eines i la caseta a on es guarden, preparar alguna paret per ser pintada, o altres espais que no són ni horts, ni bosc ni verd.

Hi ha algunes trobades de coordinació, però la majoria són per treballar fora. També ens encarreguem de preparar 2 jornades:

• Tardor a l’octubre
  • Primavera, entre abril i maig.

I sempre algun membre del Grup de Natura va a l’ acte de cloenda de l’ Agenda 21.

Quina és la funció del coordinador/a?

Planificar conjuntament amb direcció i l’ equip de l’ escola de Natura les feines a fer i quines són més urgents, convocar al grup (es pot fer un calendari de trobades ja per tot l’ any i així tothom es pot organitzar, però cal recordatoris) i ocupar-se de l’organització de les jornades, distribuint les feines entre els integrants del grup, i liderar i dinamitzar el grup perquè la gent vingui!!! El coordinador/a ha de tenir accés al correu electrònic per les comunicacions amb el grup i ha de saber delegar.

Requereix molt de temps? NO,

El grup es reunia fins ara 1 cop al mes, exceptuant les setmanes prèvies a les Jornades que requereixen més feina organitzativa.

Des que ja no tenim l’esplanada (on ara és l’escola bressol) hi ha molta menys feina. A més fins al 2014 teníem els nois de la Fundació Tres Turons (projecte de col·laboració entre l’escola i aquesta fundació perquè aquests nois puguin venir a treballar, doncs tenen malalties mentals, i els hi va molt bé treballar la terra).

Contacte: naturafontfargas@gmail.com