Comissió natura

Què es fa al Grup de Natura?

El Grup de Natura és una de les comissió de l’ Ampa que s’ encarrega sobretot dels espais verds que tenim a l’escola, de mantenir-los i tenir els horts a punt, perquè els nostres fill@s puguin treballar-hi. Les feines van des de treure pedres i males herbes, a podar, a arranjar les eines i la caseta a on es guarden, preparar alguna paret per ser pintada, o altres espais que no són ni horts, ni bosc ni verd.

Hi ha algunes trobades de coordinació, però la majoria són per treballar fora. També ens encarreguem de preparar 2 jornades:

• Tardor a l’octubre
  • Primavera, entre abril i maig.

I sempre algun membre del Grup de Natura va a l’ acte de cloenda de l’ Agenda 21.

Quina és la funció del coordinador/a?

Planificar conjuntament amb direcció i l’ equip de l’ escola de Natura les feines a fer i quines són més urgents, convocar al grup (es pot fer un calendari de trobades ja per tot l’ any i així tothom es pot organitzar, però cal recordatoris) i ocupar-se de l’organització de les jornades, distribuint les feines entre els integrants del grup, i liderar i dinamitzar el grup perquè la gent vingui!!! El coordinador/a ha de tenir accés al correu electrònic per les comunicacions amb el grup i ha de saber delegar.

Requereix molt de temps? NO,

El grup es reunia fins ara 1 cop al mes, exceptuant les setmanes prèvies a les Jornades que requereixen més feina organitzativa.

Des que ja no tenim l’esplanada (on ara és l’escola bressol) hi ha molta menys feina. A més fins al 2014 teníem els nois de la Fundació Tres Turons (projecte de col·laboració entre l’escola i aquesta fundació perquè aquests nois puguin venir a treballar, doncs tenen malalties mentals, i els hi va molt bé treballar la terra).

Contacte: naturafontfargas@gmail.com