Servei d’acollida a la Jornada intensiva 2019

Famílies!!

Us recordem que l’escola fa horari intensiu de l’ 11 al 21 de juny, i els infants que utilitzen el servei de menjador estaran atesos pels monitor/es d’aquest servei fins a les 16h.

Per cobrir l’horari de 16h a 16,30h, l’AMPA i l’associació Dinàmic, organitzen el servei d’acollida de la jornada intensiva.

El preu d’aquest servei és el següent:

– Preu de l’usuari fix (que vindrà tots els dies de l’acollida): 19,50 € (per tot el període).
– Preu de l’usuari esporàdic (Que vindrà només alguns dies): 4,50 € (per dia).

De les 16,30 a les 18h es prestarà el servei d’acollida habitual.

Tan si escolliu l’opció d’usuari fix com la d’usuari esporàdic, haureu d’omplir la butlleta d’inscripció i un cop finalitzada l’activitat, us passarem el rebut corresponent.

Podeu deixar la butlleta d’inscripció a la bústia de l’AMPA o enviar-la per mail a l’adreça de l’associació Dinàmic (info@viudinamic.org). També podeu fer la inscripció on-line a traves de la web Viu Dinamic

El termini acaba el 31 de maig