04/08/2020

Servei d’acollida a la Jornada intensiva 2016 – Escola Font d’en Fargas

Hola famílies!!

Us recordem que a partir del 6 de juny i fins al 21 de juny (darrer dia del curs escolar), l’escola fa horari intensiu i els infants que utilitzen el servei de menjador estaran atesos pels monitor d’aquest servei fins a les 16h.

Per cobrir l’horari de 16h a 16,30h, l’AMPA i l’associació Dinàmic, organitzen el servei d’acollida de la jornada intensiva. El preu d’aquest servei és el següent:

Preu de l’usuari fix (que vindrà tots els dies de l’acollida): 22,00 € (per tot el període).

Preu de l’usuari esporàdic (Que vindrà només alguns dies): 4,50 € (per dia).
De les 16,30 a les 18h es prestarà el servei d’acollida habitual.

Tan si escolliu l’opció d’usuari fix com la d’usuari esporàdic, haureu d’omplir la butlleta d’inscripció que podeu descarregar a la web o recollir a la secretaria del centre i un cop finalitzada l’activitat, us passarem el rebut corresponent.

Podeu deixar la butlleta d’inscripció a la bústia de l’AMPA o enviar-la per mail a l’adreça de l’associació Dinàmic (info@aeedinamic.org).
Teniu temps fins al 31 de maig per fer-nos arribar la inscripció.
Moltes gracies.