14/07/2020

Servei d’acollida pel concert de Nadal 2018

Famílies,

els concerts de Nadal se celebraran els dies 12, 13 i 14 de desembre de 2018.

La llista per apuntar-se al servei d’acollida estarà disponible a la secretaria de l’escola els dies 3,4 i 5 de desembre.

A aquells que s’apuntin presencialment se’ls hi donarà el full d’inscripció habitual del servei, per tal que Dinàmic faci el cobrament.

Els que ho facin online hauran de fer la transferència en el moment d’apuntar-se, al número de compte ES63 3140 0001 9000 1232 7200

En el full d’inscripció s’haurà d’indicar el nom del nen o nena i el curs. Un cop feta la transferència, s’haurà d’enviar un correu electrònic a la secretaria de l’AMPA (Maribel) a mode de confirmació (coordinadorafontfargas@gmail.com).

Els pares i mares que participen a la Coral (gaudeixen d’acollida gratuïta pel concert) també hauran d’indicar a la Maribel si els seus fills i filles usaran el servei i quins dies ho faran.

One thought on “Servei d’acollida pel concert de Nadal 2018

1. Retroenllaç: ampa font d'en fargas