21/09/2020

Servei d’acollida pel concert de Nadal 2019

Famílies,

els concerts de Nadal se celebraran els dies 11, 12 i 13 de desembre de 2019.

El període per apuntar-se és des del dia 2 fins el dia 9 de desembre. Es pot fer presencialment o on line:

• presencialment: el llistat estarà disponible a la secretaria de l’escola els dies 2, 3, 4, 5 i 9 de desembre.
  • on line: s’haurà de fer mitjançant les instruccions següents

Els pares i mares que participen a la Coral (gaudeixen d’acollida gratuïta pel concert) també hauran d’indicar a la Maribel si els seus fills i filles usaran el servei i quins dies ho faran.