27/09/2021

La FaPaC convoca a concentrar-se el diumenge 9 de març a favor de l’escola pública

La Federació d’Associacions de Pares i Mares d’Alumnes (FaPaC) fa una crida a concentrar-se el diumenge 9 de març a les 12 h a la plaça Sant Jaume per reclamar que “obri la preinscripció i s’ofereixi l’oferta de tots els grups que existeixen ara mateix per tal que les famílies decideixin on s’han de produir les reduccions justificades per la davallada demogràfica”. L’organització denuncia que la davallada de la demografia és “una excusa” per al Departament d’Ensenyament per tancar escoles públiques i prioritzar l’oferta d’escoles concertades.

Al web de la FaPaC podeu llegir el comunicat on denuncia la “manipulació” del Departament d’Ensenyament en la preinscripció a l’escola pública.