Acollida

Què és?

L’acollida és un servei que ofereix l’AMPA per a les famílies que necessiten portar o recollir els nens fora de l’horari escolar.

Del servei d’acollida se’n fa càrrec una empresa externa especialitzada, sota la supervisió de l’AMPA.

Aquesta empresa, que durant el curs 2019-2020 és l’Associació Dinàmic (http://www.aeedinamic.org), duu a terme el servei mitjançant un grup de monitors sota la supervisió d’una coordinadora (Cristina Soler).

Com funciona el servei?

L’entrada al servei d’acollida de matí es fa per la porta del Passeig de la Font d’en Fargas. Els espais destinats per utilitzar durant el servei són les aules de P3, les aules de P5 i els patis, on els nens i les nenes poden realitzar les activitats proposades pels monitors.

Per a l’acollida de tarda, els monitors recullen els nens al mostrador de la planta de P3 i els porten a l’aula de P5.

A l’acollida del matí els nens poden portar l’esmorzar i a la de la tarda el berenar.

Preus i modalitats del servei

Recordem que no hi ha un temps mínim d’estada a l’acollida cobert per l’escola o l’AMPA. De manera que, en cas que no recolliu puntualment els vostres fills/es i hagin de ser traslladats a l’aula d’acollida, es cobrarà la tarifa del servei d’aquell dia.

Les següents taules recullen les modalitats del servei i els preus vigents pel curs 2019-2020:

Nota: En cas que no es faci ús del servei d’acollida tots els dies de la setmana, l’import del servei serà el menor d’entre considerar el preu del mes i el preu per serveis esporàdics.

També podeu disposar de descomptes per segons i tercers germans.

Què cal fer per apuntar-s’hi?

Per tal de fer ús del servei d’acollida la família ha de ser sòcia de de l’AMPA.

A més, per tal d’apuntar-se al servei d’acollida fix o esporàdic cal emplenar la butlleta d’inscripció acollida i dipositar-la a la bústia de l’AMPA o donar-li en ma a la Coordinadora del Servei, en aquest cas la Cristina Soler. En qualsevol dels dos casos, servei fix o esporàdic, el pagament serà mitjançant domiciliació bancària. En cas de voler adquirir un talonari per 10 serveis, s’indicarà directament a la Coordinadora del Servei.

Pel que fa als serveis d’acollida gratuït i a preu reduït de 2 €, caldrà apuntar-se a la secretaria de l’escola, amb la coordinadora de l’AMPA (Maribel Tapiador), fins una setmana abans de la reunió o event afectat; en general el dimecres anterior a l’acte que justifica el servei, en horari de 12:00h a 14:00h i de 15:00h a 17:00h.

Pel que fa al servei d’acollida a les reunions pedagògiques o d’altres, us informem que cal haver-se apuntat prèviament, d’acord amb les dates assignades. Per raons de seguretat, d’acord amb la normativa vigent (ràtio de nens per monitor), en cas que els nens no estiguin apuntats, no seran admesos al servei d’acollida.

Què cal fer en cas de demora del monitor d’acollida en el servei de matí?

A continuació podeu consultar el protocol d’actuació en cas de demora del monitor d’acollida en el servei de matí pel curs 2019-2020.

El monitor que cobreix el servei d’acollida de les 7:30h pateix alguna incidència que li impedeix arribar a l’hora a l’escola.

Contactes

Secretaria de l’AMPA (Maribel Tapiador): coordinadorafontfargas@gmail.com; 653 12 36 90.

Associació Dinàmic: 93 357 35 19 ;  670 85 81 16; info@viudinamic.org.

Per dubtes o suggeriments podeu dirigir-vos a la bústia de la Comissió d’Acollida de l’AMPA, acollidafontfargas@gmail.com.

Butlleta d’inscripció acollida

Normativa d’acollida per al curs 2017-2018

Protocol d’acollida per al curs 2017-2018

Jornada intensiva juny 2019